Solski Communications otrzymała najwyższe oceny klientów wg raportu opublikowanego przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

Spośród 14 kategorii, w których klienci oceniali Solski Communications, agencja otrzymała najwyższe oceny w siedmiu, a w sześciu zajęła miejsce 2. lub 3.

Klienci najwyżej ocenili Solski Communications w takich kategoriach, jak:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją
  • Zadowolenie ze standardu obsługi klienta
  • Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej
  • Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta
  • Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową w branży, w której działa
  • Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital

Klienci wysoko ocenili Solski Communications również w takich kategoriach, jak:

  • Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet
  • Jej usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci
  • Czy poleciłby jej usługi przyjacielowi
  • Ma dobrą opinię w branży
  • Działania i kampanie realizowane przez agencję są skuteczne
  • Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań
  • Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych

Raport prezentuje wyniki badania agencji PR przeprowadzonego po raz pierwszy przez firmę badawczą Kantar Polska metodą telefonicznych wywiadów z klientami. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Łącznie raport obejmuje oceny pracy 20 działających w Polsce agencji PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj