Solski Communications otrzymała najwyższe oceny klientów wg raportu opublikowanego przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

Spośród 14 kategorii, w których klienci oceniali Solski Communications, agencja otrzymała najwyższe oceny w siedmiu, a w sześciu zajęła miejsce 2. lub 3.

Klienci najwyżej ocenili Solski Communications w takich kategoriach, jak:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją
  • Zadowolenie ze standardu obsługi klienta
  • Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej
  • Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta
  • Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową w branży, w której działa
  • Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital

Klienci wysoko ocenili Solski Communications również w takich kategoriach, jak:

  • Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet
  • Jej usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci
  • Czy poleciłby jej usługi przyjacielowi
  • Ma dobrą opinię w branży
  • Działania i kampanie realizowane przez agencję są skuteczne
  • Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań
  • Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych

Raport prezentuje wyniki badania agencji PR przeprowadzonego po raz pierwszy przez firmę badawczą Kantar Polska metodą telefonicznych wywiadów z klientami. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Łącznie raport obejmuje oceny pracy 20 działających w Polsce agencji PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj