Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR marki Gaggenau.
Zakres prac agencji obejmuje doradztwo strategiczne, zarządzanie relacjami z mediami, a także realizację projektów specjalnych we współpracy z Witkiem Iwańskim, kulinarnym ambasadorem marki i twórcą wyposażonego w sprzęt Gaggenau elitarnego studia Aruana.
Gaggenau to uznana w świecie luksusowa marka profesjonalnego sprzętu gospodarstwa domowego, która cieszy się pozycją lidera innowacji w zakresie technologii i ponadczasowego wzornictwa „Made in Germany”.
Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada zespół: Sabina Figarska, szefowa działu Brand Practice oraz Natalia Makowska, Senior Associate.
Wcześniej Solski BM współpracowała z BSH przy kilku projektach, m.in. w zakresie propagowania założeń i treści Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedaży AGD.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023