Niemieckie Linie Lotnicze Lufthansa z dniem 1 stycznia 2010 r. powierzyły nam regularną obsługę public relations w Polsce.

Grupa Lufthansa ma siedzibę we Frankfurcie i obecnie zatrudnia ponad 118 tys. osób pracujących w pięciu strategicznych segmentach na świecie. Podstawowym obszarem działalności biznesowej Grupy Lufthansa jest przewóz pasażerów. Grupa obejmuje Niemieckie Linie Lotnicze Lufthansa (w tym Lufthansa Regional i Lufthansa Italia), Austrian Airlines, British Midland (bmi), SWISS i Germanwings, jak również udziały w Brussels Airlines, JetBlue i SunExpress.

W 2008 r. Niemieckie Linie Lotnicze Lufthansa, członek-założyciel sojuszu Star Alliance, powitały na pokładach swoich samolotów ok. 57 milionów pasażerów, Lufthansa Cargo przewiozła 1 mln 918 tys. ton towarów, a Grupa odnotowała przychody w wys. 24 mld 970 mln euro.

Solski Burson-Marsteller będzie zapewniał Lufthansie wsparcie w zakresie public relations, zarządzania relacjami z mediami i komunikacji kryzysowej.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj