Czołowe firmy klientami agencji
Nowa witryna internetowa

Po 5 miesiącach od chwili utworzenia agencji Solski Burson-Marsteller zespół liczy 10 osób i współpracuje z czołowymi polskimi i międzynarodowymi klientami.

Od 2 czerwca, gdy agencja rozpoczęła działalność w swojej stałej siedzibie w centrum Warszawy, zostały zbudowane dwa działy obsługi klientów: Technology Practice i Brand PR Practice. Obsługują one obecnie na zasadach stałej umowy ALD Automotive, BLStream, Cisco Systems, Dilmah, EMC, Eurocopter, Henkel, IFS, KFC, Makro Cash & Carry, McAfee i Pizza Hut.

Wszyscy klienci zostali pozyskani w wyniku zapytań ofertowych lub pomyślnego udziału w konkursach ofert.

Ponadto, agencja prowadzi regularne działania dla kilku klientów Burson-Marsteller.

Agencja realizuje także kilka krótkoterminowych projektów, m.in. dla BEWAG, Momail, Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów, Sodexho i TSYS CardTech.

We wrześniu do zespołu konsultantów dołączyły Elżbieta Mańkowska-Tropiło i Sabina Figarska.

Elżbieta Mańkowska-Tropiło, Senior Account Manager, ma 14-letnie doświadczenie w public relations. Pracowała w agencji Sigma International, ostatnio na stanowisku Account Managera i kierownika zespołu obsługującego firmę Panasonic. Wcześniej współpracowała z takimi firmami i instytucjami, jak Agfa, Great Plains Software, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Microsoft, Oki, Siemens Mobile. Przed rozpoczęciem pracy w PR była przez 3 lata dziennikarką miesięcznika PCWorld Komputer.

Sabina Figarska, Account Manager, ma 8-letnie doświadczenie w PR i marketingu. W latach 2005-2008 pracowała jako konsultantka w agencji M+G, współpracując z takimi klientami, jak Carlsberg, NG2, SFINKS, Empik Media & Fashion, UNIMIL i Dom Development. Wcześniej była zatrudniona w NBS Public Relations, gdzie prowadziła projekty z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji wewnętrznej dla takich klientów jak Westdeutsche Landesbank Polska, Bank Handlowy, PTC/Era GSM, PEKAES Autotransport, Daewoo Motor Polska.

Ponadto, w ostatnich tygodniach do zespołu dołączyły dwie osoby na stanowiskach asystenckich. Anna Włodarczyk, studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pracuje w zespole Brand PR Practice. Wcześniej była na stażu w agencji Twenty Four Seven. Michał Lewandowski, studiujący socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, pracuje w dziale Technology Practice. Wcześniej odbył 3-miesięczny staż w biurze Burson-Marsteller w Brukseli.

Obecnie agencja rozpoczęła budowanie kolejnych działów – Corporate and Financial Practice oraz Healthcare Practice.

Szczegółowe informacje są dostępne na nowej witrynie internetowej agencji solskibm.pl zintegrowanej z witryną światową Burson-Marsteller.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj