Solski Burson-Marsteller wraz ze Smithfield Consultants, naszym brytyjskim partnerem zajmującym się relacjami inwestorskimi, w wyniku przetargu publicznego doradzają Ministerstwu Skarbu Państwa w zakresie opracowania i realizacji kompleksowej strategii informacyjnej Planu Prywatyzacji 2008-2011 skierowanej do potencjalnych inwestorów polskich i zagranicznych oraz inwestorskiego środowiska opiniotwórczego.

12-miesięczne działania naszych firm obejmują doradztwo co do treści, form i metod komunikacji ze środowiskiem inwestorskim, komunikacji kryzysowej, ponadto pomoc w przygotowaniu materiałów informacyjnych i aktualizowaniu serwisu internetowego Ministerstwa, opracowania i aktualizacji profili prywatyzowanych firm, organizowania spotkań z inwestorami w Polsce i zagranicą, a także szkoleń w zakresie relacji inwestorskich.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj