Agencja Solski Burson-Marsteller zawarła umowę o regularnej obsłudze public relations nowego aukcyjnego portalu internetowego Podbij.pl.

Podbij.pl (www.podbij.pl) to nowy serwis internetowy oferujący sprzedaż towarów w unikatowym systemie licytacji. Został założony przez dwóch polskich studentów uniwersytetu w Yorku, Kamila Kuchtę i Witolda Kozłowskiego, a pierwsza licytacja odbyła się 18 września br.

System aukcji portalu Podbij.pl znacząco różni się od powszechnie znanych systemów aukcyjnych. Serwis wykorzystuje nowatorski system sprzedaży, umożliwiający kupowanie ciekawych produktów po atrakcyjnych cenach. Przedmioty są wystawiane przez serwis Podbij.pl, nie przez użytkowników. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, nieużywane, z pełną gwarancją producenta.

Serwis wzbudził duże zainteresowanie wśród internautów – w chwili obecnej posiada już ok. 25.000 zarejestrowanych użytkowników. Odbyło się blisko 1.100 aukcji, a wartość zlicytowanych przedmiotów wyniosła ok. 800.000 zł.

Kamil Kuchta i Witold Kozłowski wrócili do Polski i rozwijając funkcjonalność Podbij.pl, planują jednocześnie inwestycje w kolejne innowacyjne projekty.

Zadaniem agencji Solski Burson-Marsteller jest strategiczne doradztwo komunikacyjne i zarządzanie kontaktami mediowymi.

Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje do końca przyszłego roku, z możliwością przedłużenia.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj