Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła obsługę PR firmy Lavazza, jednego z czołowych producentów kawy na świecie i niekwestionowanego lidera rynku włoskiego.
Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w Europie, Azji i Afryce.
Zakres działań agencji obejmuje stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych.
Za działania na rzecz Lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem Sabiny Figarskiej, szefowej działu Brand Practice, natomiast aktywności w mediach społecznościowych realizowane będą przez zarządzany przez Adama Kaliszewskiego zespół Digital Practice.
Okres współpracy: do końca grudnia 2016 z możliwością przedłużenia.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023