Międzynarodowa kancelaria prawna Schoenherr powierzyła nam obsługę public relations. W ramach umowy opracujemy i pomożemy wdrożyć strategię komunikacji w Polsce, zapewnimy klientowi doradztwo komunikacyjne i będziemy odpowiadali za kontakty z mediami.

Schoenherr to wiodąca firma doradztwa prawnego w regionie Europy Środkowej. Kancelaria posiada biura w Belgradzie, Bratysławie, Brukseli, Bukareszcie, Budapeszcie, Lublanie, Kijowie, Pradze, Sofii, Wiedniu, Warszawie oraz w Zagrzebiu. Zatrudnia 300 prawników, którzy świadczą usługi prawne lokalnym i międzynarodowym klientom.

Warszawskie biuro Schoenherr działa od 2009 r., kontynuując działalność kancelarii Gleiss Lutz. Specjalizuje się w doradztwie prawnym w zakresie prawa handlowego, fuzji i przejęć, zamówień publicznych, prawa własności intelektualnej a także w doradztwie prawnym dla branż takich jak nieruchomości, bankowość i finanse, energia i teleinformatyka. Do grona klientów kancelarii należą międzynarodowe grupy kapitałowe działające na różnych rynkach, w szczególności międzynarodowe banki, deweloperzy, fundusze inwestycyjne oraz producenci.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj