Grupa Tiltra, zajmującą się budową infrastruktury w Polsce i na Litwie, powierzyła nam opracowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce, prowadzenie biura prasowego dla przedsiębiorstw wchodzących w jej skład oraz doradztwo w działaniach z zakresu komunikacji wewnętrznej. Umowę podpisano na rok, z opcją przedłużenia.

Tiltra jest regionalną grupą firm zajmujących się budową infrastruktury w Polsce i na Litwie. Grupa specjalizuje się w budowie i przebudowie dróg, mostów, lotnisk, tuneli, zajmuje się budownictwem wodnym oraz kolejowym a także instalacją systemów inżynieryjnych. Obecnie zatrudnia 2 500 pracowników. Do holdingu w Polsce należą dwie głowne grupy przedsiębiorstw budowlanych – Poldim z siedzibą w Tarnowie oraz białostocki PEUiM. Na Litwie pod marką Tiltra działa największa grupa budowlana Kauno tiltai. W roku finansowym 2009/2010 kończącym się w marcu 2010 Tiltra uzyskała przychód w wysokości 300 milionów euro, z czego 70 procent uzyskano w Polsce.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj