Podpisaliśmy umowę o regularnej obsłudze PR firmy Amadeus. Umowa obejmująca przede wszystkim doradztwo komunikacyjne i zarządzanie relacjami z mediami została zawarta na rok z możliwością przedłużenia.

Amadeus IT Group (http://www.amadeus.com) to wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla lotnictwa i turystyki. Obecnie korzysta z nich prawie 200 linii lotniczych na całym świecie, w tym kluczowi tradycyjni i przewoźnicy niskokosztowi. Dzięki globalnemu systemowi dystrybucji (GDS), Amadeus jest też największym pośrednikiem transakcji w branży turystycznej. Za jego pomocą biura podróży mają dostęp do 95% miejsc w samolotach rejsowych na całym świecie, a także do szerokiej oferty obiektów hotelowych, linii kolejowych oraz innych usług turystycznych. Spółka dostarcza również rozwiązania IT dla portów lotniczych, hoteli, kolei, agencji turystycznych, internetowych wyszukiwarek i porównywarek cen biletów lotniczych oraz aplikacje do zarządzania podróżami służbowymi w korporacjach. Miliony pasażerów każdego dnia korzystają z oprogramowania Amadeus planując, rezerwując i monitorując swoją podróż.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj