Podpisaliśmy umowę o regularnej obsłudze PR firmy Amadeus. Umowa obejmująca przede wszystkim doradztwo komunikacyjne i zarządzanie relacjami z mediami została zawarta na rok z możliwością przedłużenia.

Amadeus IT Group (http://www.amadeus.com) to wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla lotnictwa i turystyki. Obecnie korzysta z nich prawie 200 linii lotniczych na całym świecie, w tym kluczowi tradycyjni i przewoźnicy niskokosztowi. Dzięki globalnemu systemowi dystrybucji (GDS), Amadeus jest też największym pośrednikiem transakcji w branży turystycznej. Za jego pomocą biura podróży mają dostęp do 95% miejsc w samolotach rejsowych na całym świecie, a także do szerokiej oferty obiektów hotelowych, linii kolejowych oraz innych usług turystycznych. Spółka dostarcza również rozwiązania IT dla portów lotniczych, hoteli, kolei, agencji turystycznych, internetowych wyszukiwarek i porównywarek cen biletów lotniczych oraz aplikacje do zarządzania podróżami służbowymi w korporacjach. Miliony pasażerów każdego dnia korzystają z oprogramowania Amadeus planując, rezerwując i monitorując swoją podróż.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj