Agencja PR Solski BM zmieniła nazwę na Solski Communications. Zmieniła się także identyfikacja wizualna firmy.

Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność.” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller (www.bm.com) i jej macierzystego koncernu WPP (www.wpp.com).

W kwietniu 2008 r. założyłem firmę pod nazwą Solski PR. Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nawiązaniem do tych skromnych początków jest nasza nowa domena i witryna internetowa www.solskipr.pl.” – mówi Ryszard Solski.

Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR i public affairs w Polsce. W ciągu ośmiu lat zespół urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. Pod względem tempa wzrostu sprzedaży, jak i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w roku 2015 agencja zajęła 1. miejsce (źródło: PRESS 10/2016) i została laureatką Diamentu Forbesa za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%. W roku 2016 r. agencja odnotowała wzrost fee income o kolejne 37%.

* * *

Firma Solski Communications (www.solskipr.pl) powstała w kwietniu 2008 r. jako Solski PR, później Solski BM. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie strategii, zarządzanie kryzysowe, relacje z mediami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 36 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem Burson-Marsteller – praktycznie na całym świecie. Ryszard Solski jest trzykrotnym laureatem nagrody PRoton, a Solski Communications – laureatką Diamentu Forbesa 2016 za zbudowanie wartości firmy.

Burson-Marsteller, założony w 1953 r., jest wiodącą światową firmą public relations i komunikacji. Firma zapewnia klientom podejście strategiczne oraz realizację programów działania w pełnym zakresie usług public relations, public affairs, zarządzania wizerunkowego i kryzysowego, reklamy i strategii cyfrowych. Doskonale funkcjonująca sieć światowa firmy obejmuje 73 własne biura oraz 85 afiliowanych, które łącznie działają w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią Young & Rubicam Group, spółki zależnej WPP (NASDAQ: WPPGY), wiodącej ogólnoświatowej sieci usług komunikacyjnych. Dodatkowe informacje są dostępne na bm.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj