Warszawa, 5.10.2016 – W dorocznym rankingu agencji PR opublikowanym na początku października przez miesięcznik PRESS, Solski BM zajął 1. miejsce pod względem dynamiki przychodów i fee income. Przychody wzrosły w porównaniu z rokiem 2014 o 56,4%, a fee income (czyste wynagrodzenia za czas pracy) – o 45,1%.

Dzięki tak spektakularnemu wzrostowi zajęliśmy 7. miejsce pod względem przychodów i 5. miejsce pod względem fee income.

Ranking został sporządzony na podstawie przychodów agencji, a dane weryfikowano w KRS.

Solski BM od lat systematycznie pnie się w górę w rankingach PRESS. W 2009 r – drugim roku naszego działania – pod względem przychodów zajmowaliśmy miejsce 33, w roku 2013 – 20-te, w 2015 – 12-te. Teraz awansowaliśmy o kolejne 5 miejsc.

W tegorocznym rankingu Warsaw Business Journal Book of Lists za rok 2015 Solski BM zajął 5. miejsce, a w rankingu Związku Firm PR liczonym wg fee income – 7. miejsce.

Istotne jest, że wynagrodzenia uzyskiwane przez Solski BM pochodzą niemal wyłącznie z działań konsultingowych, a nie marketingowych czy eventowych – stosunek fee income do ogółu przychodów wynosi 72%.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj