Czołowe polskie biuro podróży Supertour, będące członkiem sieci Lufthansa City Center (LCC), powierzyło nam regularna obsługę public relations. Nasze działania obejmą strategiczne doradztwo komunikacyjne i zarządzanie relacjami z mediami. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Supertour należy do wiodących w Polsce agencji turystycznych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego i służbowego oraz rezerwacją biletów lotniczych. Firma istnieje od 1990 r. i posiada placówki w Warszawie i w Poznaniu. Supertour specjalizuje się w obsłudze podróży służbowych, a także organizacji wyjazdów oraz kongresów dla firm. Członkostwo w LCC potwierdza wysoką jakość usług biura w zakresie obsługi rezerwacji i zakupu biletów wszystkich linii lotniczych na świecie. Supertour oferuje także pakiety turystyczne we współpracy ze sprawdzonymi touroperatorami, takimi jak TUI, Neckermann, Itaka, Thomas Cook czy Wezyr Holidays.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj