Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła nowy projekt – w ramach konsorcjum Grey-Millward Brown uczestniczymy w opracowaniu strategii komunikacji dla największej polskiej firmy – KGHM Polska Miedź. Nasze zadania dotyczą Polski oraz dwu kluczowych dla KGHM rynków zagranicznych – Chile i Kanady. W ich realizacji będziemy ściśle współpracowali z oddziałami Burson-Marsteller w tych krajach.
Komunikat KGHM z 21.06.2013 r. podkreśla, że KGHM rozpoczął realizację programu budowy i umacniania swojej pozycji jako czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy. Pod hasłem „Rozwińmy markę, rozwińmy skrzydła” w spółce ruszył program aktualizacji wizerunku. Ma on na celu zbudowanie spójnego, odpowiadającego najwyższym standardom światowym, systemu wartości, tożsamości, architektury marki, systemu identyfikacji wizualnej oraz komunikacji.
Konsorcjum Grey-Millward Brown zostało wybrane w wyniku przetargu, w którym uczestniczyły czołowe światowe firmy reklamowe i badawcze.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023