Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła nowy projekt – w ramach konsorcjum Grey-Millward Brown uczestniczymy w opracowaniu strategii komunikacji dla największej polskiej firmy – KGHM Polska Miedź. Nasze zadania dotyczą Polski oraz dwu kluczowych dla KGHM rynków zagranicznych – Chile i Kanady. W ich realizacji będziemy ściśle współpracowali z oddziałami Burson-Marsteller w tych krajach.

Komunikat KGHM z 21.06.2013 r. podkreśla, że KGHM rozpoczął realizację programu budowy i umacniania swojej pozycji jako czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy. Pod hasłem „Rozwińmy markę, rozwińmy skrzydła” w spółce ruszył program aktualizacji wizerunku. Ma on na celu zbudowanie spójnego, odpowiadającego najwyższym standardom światowym, systemu wartości, tożsamości, architektury marki, systemu identyfikacji wizualnej oraz komunikacji.

Konsorcjum Grey-Millward Brown zostało wybrane w wyniku przetargu, w którym uczestniczyły czołowe światowe firmy reklamowe i badawcze.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj