Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła nowy projekt – w ramach konsorcjum Grey-Millward Brown uczestniczymy w opracowaniu strategii komunikacji dla największej polskiej firmy – KGHM Polska Miedź. Nasze zadania dotyczą Polski oraz dwu kluczowych dla KGHM rynków zagranicznych – Chile i Kanady. W ich realizacji będziemy ściśle współpracowali z oddziałami Burson-Marsteller w tych krajach.

Komunikat KGHM z 21.06.2013 r. podkreśla, że KGHM rozpoczął realizację programu budowy i umacniania swojej pozycji jako czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy. Pod hasłem „Rozwińmy markę, rozwińmy skrzydła” w spółce ruszył program aktualizacji wizerunku. Ma on na celu zbudowanie spójnego, odpowiadającego najwyższym standardom światowym, systemu wartości, tożsamości, architektury marki, systemu identyfikacji wizualnej oraz komunikacji.

Konsorcjum Grey-Millward Brown zostało wybrane w wyniku przetargu, w którym uczestniczyły czołowe światowe firmy reklamowe i badawcze.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj