W wyniku przetargu publicznego Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr med. Aleksandra Szczygła powierzył agencji Solski Burson-Marsteller obsługę komunikacyjną ogólnopolskiego projektu edukacyjnego w zakresie zapobiegania otyłości i nadwadze pt. „Zachowaj Równowagę”.

Celem tego projektu jest zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym przez edukację społeczeństwa polskiego w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. Projekt ten, prowadzony przez IŻŻ w latach 2011–2016 w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW), jest współfinansowany przez Szwajcarię, a wkład krajowy (15%) zapewnia Ministerstwo Zdrowia.

Zadaniem Solski BM jest zrealizowanie cyklu audycji radiowych, przeprowadzenie akcji edukacyjnej w ponad 100 szkołach podstawowych, opracowywanie materiałów informacyjnych, zorganizowanie spotkań prasowych oraz obsługa mediowa projektu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj