W wyniku przetargu publicznego Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr med. Aleksandra Szczygła powierzył agencji Solski Burson-Marsteller obsługę komunikacyjną ogólnopolskiego projektu edukacyjnego w zakresie zapobiegania otyłości i nadwadze pt. „Zachowaj Równowagę”.

Celem tego projektu jest zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym przez edukację społeczeństwa polskiego w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. Projekt ten, prowadzony przez IŻŻ w latach 2011–2016 w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW), jest współfinansowany przez Szwajcarię, a wkład krajowy (15%) zapewnia Ministerstwo Zdrowia.

Zadaniem Solski BM jest zrealizowanie cyklu audycji radiowych, przeprowadzenie akcji edukacyjnej w ponad 100 szkołach podstawowych, opracowywanie materiałów informacyjnych, zorganizowanie spotkań prasowych oraz obsługa mediowa projektu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj