„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na temat mediów społecznościowych oraz ich użytkowników w Polsce. Nakreśla także szerokie spektrum możliwości komunikacyjnych, które platformy i aplikacje Social Media oferują markom.
Publikacja, polecana każdemu, kto chciałby lepiej poruszać się w świecie mediów społecznościowych i prowadzić za ich pośrednictwem bardziej efektywną komunikację, została podzielona na trzy części:
Autorem opracowania jest zespół ekspertów z agencji marketingowych, PR-owych, mediowych, contentowych, kreatywnych oraz przedstawiciele wydawców. Z ramienia Solski Communications współautorami opracowania są Adam Kaliszewski, Senior Manager, Head of Digital Practice oraz Barbara Lipińska, Manager, Digital Practice.
Pełne opracowanie w formie cyfrowej można pobrać bezpłatnie na stronie IAB: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-social-media-w-polsce/
10 stycznia 2020
09 maja 2024
03 października 2023
Copyright © Solski Communications 2017-2024. All rights reserved.