SMYK, wiodąca w Polsce sieć sklepów z artykułami dla dzieci, podpisał z nami umowę na doradztwo komunikacyjne i wsparcie w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.

SMYK oferuje najszerszy wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci i jest jedyną w Polsce siecią sklepów, w której klient znajdzie dla dziecka „wszystko pod jednym dachem”. Historia marki SMYK sięga 1977 roku. Jako osobna spółka SMYK działa od 2000 roku i obecnie zarządza siecią ponad 80 sklepów w Polsce, ponadto posiada sklepy na Ukrainie, w Rosji, Turcji i Rumunii. W 2008 r. SMYK przejął niemiecką sieć sklepów z artykułami dla dzieci Spiele Max.

SMYK Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj