W ramach współpracy z Burson-Marsteller, Solski Burson-Marsteller rozpoczął świadczenie regularnych usług public relations dla amerykańskiej firmy FARO. Współpracą z FARO zajmuje się zespół Technology Practice.

Firma FARO zajmuje się projektowaniem, rozwojem i sprzedażą przenośnych, skomputeryzowanych urządzeń pomiarowych oraz oprogramowania pomiarowego do tworzenia modeli cyfrowych — lub dokonywania porównań z istniejącymi modelami — dowolnych elementów wymagających bardzo precyzyjnych pomiarów 3D. Dotyczy to kontroli części i podzespołów, projektowania zakładów i dokumentowania majątku firmy, a także zastosowań specjalistycznych, od pomiarów w terenie oraz odtwarzania miejsc wypadków i przestępstw po cyfrową archiwizację zabytków.

Technologie tworzone przez firmę FARO zwiększają wydajność przez znaczne skrócenie czasu pomiarów miejscowych, a różne pakiety oprogramowania przeznaczone dla poszczególnych branż umożliwiają szybkie i efektywniejsze przetwarzanie oraz prezentację wyników pomiarów. Główne produkty firmy FARO to najlepiej sprzedające się na świecie przenośne ramię pomiarowe FaroArm, a także FARO Laser ScanArm, FARO Gage, Gage-PLUS i PowerGAGE, najlepiej sprzedający się na świecie laserowy system śledzący FARO Laser Tracker, FARO Photon Laser Scanner, oraz rodzina oprogramowania typu CAD pod nazwą CAM2 do pomiarów i raportowania. Firma FARO Technologies posiada certyfikat ISO-9001 oraz własne laboratorium zgodne z normą ISO-17025.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj