Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications jako pierwszy przedstawiciel polskiej branży Public Relations został uhonorowany nagrodą Gwiazdy PR Roku. Nagroda została wręczona podczas dorocznej Gali Złotych Spinaczy Związku Firm PR.

Informując o nagrodzie prezes Związku Firm Public Relations, Grzegorz Szczepański, powiedział: „Związek Firm PR powstał przede wszystkim po to, żeby promować najwyższe standardy w branży Public Relations. To jest powód, dla którego się spotykamy na Gali Złotych Spinaczy. Temu celowi powinno też służyć wyróżnianie osób, które swoją postawą, karierą życiową i niezrównanym etycznym kręgosłupem moralnym pokazują, gdzie jest prawdziwa praktyka Public Relations i gdzie odróżnia się mistrzostwo od pospolitości”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj