Ryszard Solski w rozmowie z PRoto na temat oczekiwań agencji PR wobec nowego rządu mówi:

Ryszard Solski, prezes i CEO agencji Solski Communications– Po nowym rządzie spodziewałbym się większego uwzględnienia sytuacji małych i średnich firm, ich potrzeb i możliwości. Bo przecież ten sektor dynamicznie rośnie, w wielu krajach jest podstawą gospodarki. Życzyłbym sobie, aby przed wprowadzaniem nowych rozwiązań rząd z odpowiednim wyprzedzeniem konsultował je z firmami z sektora MŚP – a nie tylko z wielkimi przedsiębiorstwami czy zagranicznymi korporacjami, bo te zawsze sobie jakoś poradzą. A jeśli już decyzje zapadną, to żeby dał nam szanse na przygotowanie się do nich. Tym bardziej, że rynek usług public relations, na którym działa Solski Communications, jest dość trudny i – jak wiadomo choćby z corocznych rankingów »Pressa« – z rentownością wielu agencji nie jest najlepiej. Stąd też nadmierny fiskalizm czy zwiększanie obciążeń socjalnych może być dla nas dużym zagrożeniem. Rozumiem i popieram rządową chęć eliminowania negatywnych zjawisk w gospodarce dzięki zacieśnianiu kontroli nad obrotem gospodarczym. Pamiętajmy jednak, by nie wylewać dziecka z kąpielą i konsultować proponowane zmiany z najbardziej zainteresowanymi.

Cały artykuł jest dostępny na stronach PRoto.