Ryszard SolskiRyszard Solski, prezes zarządu Solski Burson-Marsteller, znalazł się w gronie 21 osób wyróżnionych tytułem „Menedżerów Roku”. Tytuł ten od kilku lat przyznaje miesięcznik Home & Market osobom, które osiągnęły szczególne efekty w zarządzaniu firmami w wybranych branżach. Wśród laureatów tegorocznej nagrody są szefowie największych polskich banków i przedsiębiorstw, jak również średnie i mniejsze firmy, które osiągnęły sukces mimo niesprzyjających warunków makroekonomicznych.

W krótkim wystąpieniu Ryszard Solski podkreślił, że w ten sposób doceniono sukces całego zespołu, któremu w roku 2009 udało się wypracować 150% wzrost przychodów.

Rok 2009 r. był drugim rokiem szybkiego rozwoju Burson-Marsteller. Zespół powiększył się o 50% – do 18 konsultantów, a grono klientów m.in. o takie firmy, jak Grupa Muszkieterów, Roca, Sanofi Pasteur, Cephalon, Merck Serono, Singapore Airlines, Polski Związek Faktorów i Ministerstwo Skarbu Państwa.

Solski Burson-Marsteller zdobył także kilka liczących się nagród i wyróżnień, m.in. znalazł się w gronie trzech najbardziej podziwianych firm PR w konkursie Impactor, zdobył nagrodę Złotego Spinacza w dorocznym konkursie na najlepsze kampanie PR i był finalistą międzynarodowego konkursu SABRE Awards.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj