Firma Roca, wiodący producent rozwiązań wyposażenia łazienek, powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller regularną obsługę PR.

Roca to światowy lider w swojej branży. Oferuje kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej: ceramikę, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, w tym z hydromasażem, kabiny, brodziki, meble łazienkowe oraz dodatki. Firma kładzie szczególny nacisk na design i funkcjonalność. Posiada 78 zakładów produkcyjnych i jest obecna w ponad 135 krajach na świecie.

Solski BM obsługiwał PR-owo firmę i produkty Roca już wcześniej – w latach 2009-2011. Od marca 2015 r. obsługuje klienta w mediach społecznościowych. Teraz doszła do tego współpraca PR.

Nowa umowa, obowiązująca do końca roku 2016, obejmuje PR korporacyjny i produktowy, w tym obsługę marki Laufen. Zakres prac obejmuje doradztwo strategiczne, zarządzanie relacjami z mediami, a także realizację projektów edukacyjnych dotyczących urządzania mieszkania i wyposażenia łazienek.

Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert.

Za realizację działań odpowiada zespół: Elżbieta Mańkowska-Tropiło – Manager, Agata Grzelczyk – Associate, i Zofia Trzcińska – Client Executive.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj