Roca (http://www.roca.pl), czołowy światowy producent ceramiki sanitarnej, rozpoczęła regularną współpracę PR w Polsce z Solski Burson-Marsteller. Naszym zadaniem jest wdrożenie i realizacja nowej międzynarodowej strategii komunikacyjnej Roca oraz codzienna obsługa Roca Polska w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego marek Roca, PoolSpa, Laufen i Madalena.

Działania są realizowane w ramach sieciowej obsługi firmy Roca przez agencję Burson-Marsteller, w ścisłej współpracy z Działem Marketingu Roca Polska.

Firma Roca (www.roca.pl) to światowy lider na rynku wyposażenia łazienek, posiada ok. 60 fabryk w Europie, USA, Azji, i Ameryce Południowej, w których łącznie zatrudnia ponad 23 tys. osób.
Ofertę Roca stanowi kompleksowe wyposażenie łazienki od ceramiki sanitarnej i baterii poprzez wanny, kabiny, meble, dodatki łazienkowe po urządzenia do hydromasażu. Firma koncentruje się na tworzeniu produktów designerskich, sygnowanych znamienitymi biurami projektowymi Europy, funkcjonalnych i wysokiej jakości, a także uwzględniających tak ważne dzisiaj aspekty ochrony środowiska. Produkty Roca są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii.

W Polsce Roca rozpoczęła działalność w 1997 roku. Obecnie jest reprezentowana w Polsce przez 4 marki: Roca, PoolSpa, Laufen i Madalena, które tworzą propozycje wyposażenia łazienek do prywatnego zastosowania oraz do obiektów hotelowych i ośrodków SPA. Koncern na terenie naszego kraju posiada dwie fabryki, Zakłady Wyrobów Sanitarnych w Gliwicach oraz Fabrykę Wyrobów Akrylowych w Gryficach.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj