Roca (http://www.roca.pl), czołowy światowy producent ceramiki sanitarnej, rozpoczęła regularną współpracę PR w Polsce z Solski Burson-Marsteller. Naszym zadaniem jest wdrożenie i realizacja nowej międzynarodowej strategii komunikacyjnej Roca oraz codzienna obsługa Roca Polska w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego marek Roca, PoolSpa, Laufen i Madalena.
Działania są realizowane w ramach sieciowej obsługi firmy Roca przez agencję Burson-Marsteller, w ścisłej współpracy z Działem Marketingu Roca Polska.
Firma Roca (www.roca.pl) to światowy lider na rynku wyposażenia łazienek, posiada ok. 60 fabryk w Europie, USA, Azji, i Ameryce Południowej, w których łącznie zatrudnia ponad 23 tys. osób.
Ofertę Roca stanowi kompleksowe wyposażenie łazienki od ceramiki sanitarnej i baterii poprzez wanny, kabiny, meble, dodatki łazienkowe po urządzenia do hydromasażu. Firma koncentruje się na tworzeniu produktów designerskich, sygnowanych znamienitymi biurami projektowymi Europy, funkcjonalnych i wysokiej jakości, a także uwzględniających tak ważne dzisiaj aspekty ochrony środowiska. Produkty Roca są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii.
W Polsce Roca rozpoczęła działalność w 1997 roku. Obecnie jest reprezentowana w Polsce przez 4 marki: Roca, PoolSpa, Laufen i Madalena, które tworzą propozycje wyposażenia łazienek do prywatnego zastosowania oraz do obiektów hotelowych i ośrodków SPA. Koncern na terenie naszego kraju posiada dwie fabryki, Zakłady Wyrobów Sanitarnych w Gliwicach oraz Fabrykę Wyrobów Akrylowych w Gryficach.
07 września 2023
28 czerwca 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023
02 września 2022