Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard i Lavazza.
Konsultanci Solski Communications już po raz siódmy odpowiadali za stworzenie i prowadzenie kompleksowej strategii komunikacji związanej z zaangażowaniem Mastercard w działania na rzecz WOŚP. Oprócz komunikacji do mediów, informującej o eSkarbonce od Mastercard, prowadzone były także działania promujące akcję #MastercardGrazWOŚP na Twitterze. Konsultanci wspierali też przedstawicieli Mastercard w studio telewizyjnym, między innymi podczas transmisji telewizyjnych na żywo z Wielkiego Finału. W dniu Finału, konsultanci Agencji przez cały dzień koordynowali wielką hasztagową zbiórkę #MastercardGrazWOŚP na Twitterze, która zakończyła się rekordową kwotą 393 305 zł, blisko o 35 tys. zł więcej niż w poprzednim roku. Tegoroczna suma zebrana w eSkarbonce napędzanej przez Mastercard wyniosła ponad 20 mln zł i o ponad 2 mln zł przekroczyła zeszłoroczny wynik.
Czołowy, włoski producent kawy – marka Lavazza – współpracował z WOŚP już drugi rok z rzędu, biorąc czynny udział w wydarzeniu jako partner Wielkiego Finału. Agencja odpowiadała za stworzenie i implementację związanej z tym kompleksowej strategii komunikacji PR oraz za koordynację współpracy z Fundacją WOŚP. Oprócz tradycyjnych działań media relations, agencja wspierała klienta w procesie tworzenia i rejestracji aukcji internetowych na rzecz Finału. Ponadto konsultanci wspierali zespół klienta, w tym przedstawicieli włoskiej centrali firmy, w trakcie konferencji prasowej oraz w czasie wejść telewizyjnych na żywo podczas Wielkiego Finału.
Ponadto, tradycyjnie na zwieńczenie Wielkiego Finału, nasz klient, Grycan – Lody od pokoleń, przygotował jubileuszowy tort oraz lody dla gości zebranych w studio. Agencja wsparła klienta dokumentacją fotograficzną tego wydarzenia.