Agencja Solski Communiations była odpowiedzialna za przygotowanie inauguracji kampanii edukacyjnej „Polsko, uśmiechaj się” realizowanej przez markę Colgate we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Celem dwumiesięcznej kampanii było edukowanie dzieci ze szkół podstawowych na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. Założeniem było dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, by poprzez media edukować także rodziców. Aby to osiągnąć, przygotowano koncepcję spotkania, która połączyła nietypową, ciekawą formę konferencji, z dużą dawką merytorycznej wiedzy. W spotkaniu prasowym wzięli udział eksperci z dziedziny stomatologii, przedstawiciele PCK, marki Colgate, a także… „mali eksperci” – czyli znane z blogosfery dzieci, które po swojemu opowiedziały, jak to jest naprawdę z dbaniem o zęby u kilkulatków.

Konferencję poprowadziła Maria Górecka, autorka bloga Mamygadżety.pl, a wśród gości znaleźli się przedstawiciele kluczowych dla projektu mediów ogólnopolskich, takich jak Newsweek, Gazeta Wyborcza, Polskie Radio, czy RMF FM.