13 października w Warszawie odbył się IV Kongres Różnorodności „O Tolerancji”, którego organizatorami są firma Henkel Polska i platforma BE.NAVIGATOR. Tegoroczna edycja wydarzenia zgromadziła rekordową publiczność – ponad 300 uczestników w przestrzeni teatru oraz poprzez transmisję on-line. Podczas wydarzenia znamienici paneliści i zaproszeni goście, w tym przedstawiciele świata biznesu, środowiska akademickiego i sektora NGO, rozmawiali m.in. o wzmacnianiu otwartości na różnorodność w miejscu pracy, potrzebie budowania otwartych, inkluzyjnych miast oraz o roli współczesnych mediów w kształtowaniu postaw tolerancji. Kongresowi towarzyszyła również II edycja Przeglądu „Praktycy o Różnorodności”, a wybrane inicjatywy zostały zaprezentowane przy pomocy metody Pecha Kucha.

Solski Communications od początku wspiera firmę Henkel w planowaniu, organizacji i promowaniu tego cyklicznego wydarzenia. Oprócz stałego doradztwa agencja współodpowiada m.in. za relacje z mediami, w tym pozyskiwanie patronów mediowych Kongresu Różnorodności.