Rok 2017 zapisze się w historii marki SMYK jako wyjątkowy czas całorocznej celebracji 40-tych urodzin marki. Obok działań zaplanowanych z myślą o konsumentach (w tym np. o równolatkach SMYK-a, w specjalnej akcji podjętej we współpracy z Filipem Chajzerem), Solski Communications wspierała markę poprzez szereg aktywności skierowanych do mediów, blogerów, vlogerów i youtuberów.
Ich zwieńczeniem była wielka impreza urodzinowa marki, która odbyła się 8 listopada we flagowym sklepie sieci SMYK przy ul. Chmielnej w Warszawie, z udziałem gwiazd, dziennikarzy, blogerów i przedstawicieli Grypy SMYK. Część oficjalną imprezy poprowadzili zaprzyjaźnieni z marką od lat Olivier Janiak i Karolina Malinowska, którzy wspólnie z gośćmi wspominali początki marki w Polsce i kolejne etapy jej rozwoju. Na evencie pojawili się między innymi: Jakub Wesołowski, Viola Kołakowska, Agnieszka Rylik, Natalia Siwiec, Paulina Krupińska, Anna Korcz, Dorota Czaja, Beata Sadowska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Izabela Zwierzyńska, Anna Gzyra i Agnieszka Jastrzębska.
Agencja Solski Communications wspiera markę SMYK od 2011 roku, zapewniając kompleksowe doradztwo komunikacyjne i wsparcie w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.