Jakość, tradycja i rzemiosło cukiernicze są wyróżnikami marki Grycan – Lody od pokoleń od początku jej istnienia, a lody produkowane w podwarszawskiej fabryce w Majdanie powstają zgodnie ze sprawdzonymi recepturami, przekazywanymi w rodzinie właścicieli z pokolenia na pokolenie.  Ich sekretem są najwyższej jakości składniki: ręcznie obierane i krojone owoce, starannie selekcjonowane bakalie, siekana czekolada, a także tradycyjnie gotowany, prawdziwy karmel.

Czy istnieje lepszy sposób na uwiarygodnienie wśród dziennikarzy i influencerów kluczowych komunikatów marki dotyczących rzemieślniczych metod produkcji lodów niż pokazanie ich na własne oczy? W kwietniu Agencja Solski Communications zorganizowała 5 wycieczek prasowych do fabryki Grycan w podwarszawskim Majdanie.  W wyjazdach wzięli udział dziennikarze i blogerzy, którzy podczas dorocznej konferencji prasowej otrzymali Złoty Bilet do rzemieślniczej fabryki lodów Grycan, która zwykle nie jest udostępniana dla zwiedzających.

Celem wyjazdów było również pokazanie przedstawicielom mediów i influencerom jak w tradycyjny, rzemieślniczy sposób produkowane są lody Grycan – od działu ręcznego przygotowania dodatków, aż po pakowanie gotowych produktów. Zwieńczeniem wycieczek było spotkanie z właścicielami marki – Elżbietą i Zbigniewem Grycanami oraz smakowanie  unikalnych ciepłych lodów, czyli lodów nie poddanych jeszcze pełnemu mrożeniu – można ich spróbować wyłącznie na miejscu w fabryce.

Fabryka Grycan - krojenie owoców Fabryka Grycan - mieszanie bakalii Fabryka Grycan - krojenie owoców Fabryka Grycan