Czerwiec upłynął naszej agencji pod znakiem organizacji dwóch konferencji prasowych dla Mastercard.

Konferencja prasowa Mastercard Po pierwsze, 12 czerwca zaprezentowaliśmy wyniki badania opinii konsumentów pt. „Bezpieczne e-zakupy”, zrealizowanego jako element całorocznej kampanii mającej na celu budowanie zaufania do rozwiązań bezgotówkowych w e-commerce. Skutki przepisów dot. tzw. silnego uwierzytelnienia klienta, które od września zmienią sposób, w jaki płacimy kartą w sieci, przybliżyli eksperci Mastercard: Aleksander Naganowski i Klaudia Sapryk. Agencja była odpowiedzialna za organizację konferencji, zarówno od strony merytorycznej, jak i logistycznej. W spotkaniu udział wzięło ponad 20 dziennikarzy z wiodących redakcji finansowych, technologicznych, handlowych i konsumenckich.

Konferencja prasowa MastercardDrugie spotkanie było związane z koncepcją „terminala płatniczego w telefonie”. Śniadanie prasowe, którego gospodarzami byli Mastercard i eService, służyło ogłoszeniu wyników badania opinii konsumentów i przedsiębiorców na temat rozwiązania technologicznego LitePOS. Wyniki pilotażu pokazały, że „terminal w telefonie” podoba się potencjalnym użytkownikom, a Polska może być jednym z pierwszych krajów na świecie, gdzie ta innowacja zostanie wdrożona na szeroką skalę. Mastercard reprezentowała Kamila Kaliszyk, eService – Joanna Seklecka, a wątek potwierdzeń transakcji skomentował Kamil Pluskwa-Dąbrowski z Federacji Konsumentów. W spotkaniu wzięli udział dziennikarze z mediów biznesowych i branży handlowej, ale też konsumenckich.