Co roku w dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na Twitterze zbierane są środki na rzecz Fundacji. Za każdy pierwszy tweet danego użytkownika z hashtagiem #MastercardGrazWOŚP firma Mastercard przeznacza 5 złotych dla Orkiestry. Rolą Agencji było koordynowanie i monitorowanie działań na Twitterze, moderacja dyskusji, angażowanie influencerów i użytkowników, a także bieżące relacjonowanie wydarzeń – w tym live tweeting z warszawskiego, centralnego Finału. Byliśmy również odpowiedzialni za komunikację akcji do mediów i blogerów.
W dniu Finału użytkownicy Twittera opublikowali niemal 40 tysięcy „pierwszych” tweetów – była to największa liczba od początku istnienia akcji, o sześć tysięcy wyższa niż w ubiegłym roku, a hashtag #MastercardGrazWOŚP przez większość dnia był numerem 1 w trendach na polskim Twitterze, pojawił się też w trendach światowych. Ostatecznie Mastercard zdecydował się przekazać w ramach tej akcji 250 tys. złotych na rzecz Orkiestry.
Więcej o tej i innych aktywnościach Mastercard związanych z 28. Finałem WOŚP: https://newsroom.mastercard.com/eu/pl/news-briefs/niemal-milion-zlotych-zebranych-dla-wosp-w-ramach-wspolpracy-z-mastercard/