Sabina jest doświadczoną konsultantką, posiadającą szerokie kompetencje zarówno z obszaru PR marki, jak i PR korporacyjnego, a także komunikacji kryzysowej. Specjalizuje się w budowie wizerunku marek i komunikacji adresowanej do konsumentów. Jako zwolenniczka komunikacji zintegrowanej posiada szczególne kompetencje w zakresie doradztwa strategicznego. W pracy swojego zespołu specjalny nacisk kładzie na zrozumienie zagadnień konsumenckich i biznesowych, jako warunek efektywności podejmowanych działań PR.
Do Solski Burson-Marsteller dołączyła w 2008 r., zespołem Brand Communications Practice kieruje od roku 2009.
W tym czasie współtworzyła i pomagała zrealizować strategie komunikacyjne dla klientów takich, jak Amazon, Bosh/Siemens, Britax-Romer, Burger King, Colgate-Palmolive, Dilmah, Devi, e-commerce services, Gaggenau, Grycan – Lody od Pokoleń, Hotel Bristol – The Luxury Collection, Indesit, KFC, Lavazza, MasterCard, Pizza Hut, Roca, czy SMYK.
Wraz z zespołem realizuje projekty także na rynkach zagranicznych, w szczególności w Europie Środkowowschodniej, w niektórych przypadkach koordynując działania komunikacyjne z pozycji tzw. „hubu” regionalnego. Jest członkiem grupy Digital Practice w Burson-Marsteller EMEA.
Wcześniej pracowała w innych agencjach PR, współtworząc i realizując kampanie komunikacji m.in. dla takich klientów, jak Carlsberg Polska (łącznie dla ośmiu marek), Empik Media&Fashion, Sphinx, CCC, LG, czy Sharp.