Jan jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów PR technologicznego w Polsce. Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączył w 2008 r. obejmując stanowisko Dyrektora i Szefa Technology Practice.
W tym czasie współtworzył i pomagał zrealizować strategie komunikacyjne dla takich firm, jak Alstom Transport, Avaya, Barracuda Networks, BLstream, Chevron, Cisco Systems, EMC, FARO, FireEye, hybris, IFS, McAfee, Nice, PIAP, Royal Embassy of Norway, SAP, Sygnity, Uber, UK Trade & Investment, Watson-Marlow czy Wolters-Kluwer. Regularnie prowadzi też szkolenia mediowe i szkolenia w zakresie komunikacji kryzysowej oraz bierze udział w produkcjach materiałów wideo.
W latach 1997-2008 pracował w polskiej agencji PR, w której od 2006 r. kierował zespołem Nowych Technologii i pracował dla takich klientów jak Cisco Systems, EMC, czy McAfee.
Wcześniej, przez 10 lat, był dziennikarzem publikującym artykuły na tematy technologiczne w prasie branżowej i konsumenckiej. Kierował także laboratorium testującym sprzęt informatyczny i oprogramowanie oraz zarządzał infrastrukturą informatyczną wydawnictwa fachowego.