Jan jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów PR technologicznego w Polsce. Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączył w 2008 r. obejmując stanowisko Dyrektora i Szefa Technology Practice, które piastuje do dzisiaj.

W tym czasie współtworzył i pomagał zrealizować strategie komunikacyjne dla takich firm, jak Alstom Transport, Chevron, Cisco Systems, EMC,  FireEye, hybris, IFS, LVMH, McAfee, Royal Embassy of Norway, SAP, Sygnity, Uber, UK Trade & Investment, czy Wolters-Kluwer. Regularnie prowadzi też szkolenia mediowe i szkolenia w zakresie komunikacji kryzysowej.

W latach 1997-2008 pracował w polskiej agencji PR, w której od 2006 r. kierował zespołem Nowych Technologii i pracował dla takich klientów jak Cisco Systems, EMC, czy McAfee.

Wcześniej, przez 10 lat, był dziennikarzem, publikującym artykuły na tematy technologiczne w prasie konsumenckiej i branżowej. Kierował także laboratorium testującym sprzęt informatyczny i oprogramowanie, a także zarządzał infrastrukturą informatyczną wydawnictwa fachowego.