W ostatnim czasie podpisaliśmy umowy o regularnej obsłudze PR z firmami Amadeus, Warimpex i CMC Markets. Umowy obejmują przede wszystkim doradztwo komunikacyjne i zarządzanie relacjami z mediami i zostały zawarte na rok z możliwością przedłużenia.

Amadeus IT Group (http://www.amadeus.com) to wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla lotnictwa i turystyki. Obecnie korzysta z nich prawie 200 linii lotniczych na całym świecie, w tym kluczowi tradycyjni i przewoźnicy niskokosztowi. Dzięki globalnemu systemowi dystrybucji (GDS), Amadeus jest też największym pośrednikiem transakcji w branży turystycznej. Za jego pomocą biura podróży mają dostęp do 95% miejsc w samolotach rejsowych na całym świecie, a także do szerokiej oferty obiektów hotelowych, linii kolejowych oraz innych usług turystycznych. Spółka dostarcza również rozwiązania IT dla portów lotniczych, hoteli, kolei, agencji turystycznych, internetowych wyszukiwarek i porównywarek cen biletów lotniczych oraz aplikacje do zarządzania podróżami służbowymi w korporacjach. Miliony pasażerów każdego dnia korzystają z oprogramowania Amadeus planując, rezerwując i monitorując swoją podróż.

Warimpex (http://www.warimpex.com) to spółka inwestycyjno-deweloperska z siedzibą w Wiedniu, działająca w 7 krajach europejskich i notowana na giełdach w Wiedniu i w Warszawie. Jako jeden z największych inwestorów na rynku hotelarskim w Europie Środkowo-Wschodniej firma jest obecnie właścicielem, współwłaścicielem lub podmiotem prowadzącym 15 hoteli o łącznej liczbie ok. 3700 pokoi, takich jak np. hotel InterContinental w Warszawie czy hotel andel’s położony na terenie łódzkiej Manufaktury. Firma posiada również 4 budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej ok. 26000 m kw. W ciągu ostatnich 25 lat Warimpex zrealizował projekty deweloperskie o łącznej wartości ponad 1 mld euro.

CMC Markets (http://www.cmcmarkets.com/pl-PL/strona-glowna) jest międzynarodowym brokerem kontraktów na różnice (CFD) i Forex. Za pośrednictwem platformy transakcyjnej online klienci CMC Markets mogą samodzielnie inwestować w ponad 10 tysięcy różnych instrumentów finansowych związanych z rynkami walut, akcji, obligacji i surowców. Firma, która powstała w 1989 r. w Londynie, obecnie posiada 13 oddziałów w różnych regionach świata, w tym w Polsce, obsługując klientów z ponad 70 krajów. Broker był wielokrotnie nagradzany za najlepszą ofertę i innowacyjne platformy transakcyjne.

Agencja została wybrana w trybie konkursowym lub z polecenia.

Współpraca z klientami będzie koordynowana przez Michała Miłowskiego, Managera w zespole Corporate Communications, a uczestniczyć z niej będą konsultanci Piotr Domański, Monika Leszczyńska i Michał Danikiewicz.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj