Srebrny Spinacz - FinanseMastercard otrzymał aż trzy wyróżnienia za kampanię „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl”. Kampania, zrealizowana przy wsparciu agencji Solski Communications i Isobar (dentsu Polska), została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „Finanse” oraz dwoma Brązowymi Spinaczami w kategoriach „PR produktu” i „Covid-19 PR response”.

Kiedy Do SklepuKiedyDoSklepu.pl to bezpłatne, oparte na aktualizowanych na bieżąco danych narzędzie online od Mastercard, które pozwala konsumentom zaplanować wizytę w sklepie spożywczym na czas, kiedy panuje w nim najmniejszy ruch. W czasie pandemii Covid-19 dzięki tej usłudze marka wsparła Polaków w robieniu codziennych zakupów w bezpieczny sposób, z zachowaniem dystansu społecznego. Narzędzie, udostępnione po raz pierwszy w maju 2020 r., było następnie sukcesywnie rozwijane, poprzez dodanie sekcji z rekomendacjami i zaleceniami epidemicznymi dotyczącymi odwiedzin w różnych rodzajach punktów handlowo-usługowych, a także udostępnienie osobnego serwisu dla klientów sieci Carrefour.

Agencja Solski Communications odpowiadała za działania media relations oraz issue management. Media były na bieżąco informowane o kolejnych etapach rozwoju platformy KiedyDoSklepu.pl, a także o zmieniających się trendach zakupowych w kolejnych etapach lockdownu. Kampania promująca usługę obejmowała również działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także reklamę online.

Dzięki kampanii Mastercard zachęcił Polaków do powrotu do sklepów stacjonarnych, dając im jednocześnie praktyczne narzędzie pomagające dbać o zdrowie w czasie pandemii. Ponadto firma z sukcesem wprowadziła na rynek zupełnie nowy rodzaj usług opartych na danych, podkreślając swoje kompetencje w tym obszarze biznesowym. Projekt pokazuje też, że PR to nie tylko komunikacja, a menedżerowie PR mają realny wpływ  na realizowane projekty biznesowe, które są następnie monetyzowane. Anna Marciniak, dyrektor ds. komunikacji w Mastercard, była pomysłodawcznią usługi KiedyDoSklepu.pl i zarządzała całością projektu, a kampania pozwoliła budować wizerunek marki w myśl zasady „walk the talk”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

16 marca 2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

czytaj

11 stycznia 2021

Solski Communications dla ZEN

czytaj

06 listopada 2020

Solski Communications ponownie z najwyższymi ocenami klientów

czytaj

22 października 2020

BCW z tytułem Global Agency of the Year

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

29 lipca 2021

Jak angażować użytkowników w social media? Nowy ...

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację pt. „Formy angażowania użytkowników w social media”. W poradniku eksperci skupili się na czterech formach aktywności w mediach społecznościowych:...
czytaj

26 lutego 2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku
„Jak mierzyć ...

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za...
czytaj

23 lutego 2021

„Branże regulowane w social media” – nowy ...

„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w  IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe...
czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard w promocji narzędzia KiedyDoSklepu.pl

czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj