Srebrny Spinacz - FinanseMastercard otrzymał aż trzy wyróżnienia za kampanię „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl”. Kampania, zrealizowana przy wsparciu agencji Solski Communications i Isobar (dentsu Polska), została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „Finanse” oraz dwoma Brązowymi Spinaczami w kategoriach „PR produktu” i „Covid-19 PR response”.

Kiedy Do SklepuKiedyDoSklepu.pl to bezpłatne, oparte na aktualizowanych na bieżąco danych narzędzie online od Mastercard, które pozwala konsumentom zaplanować wizytę w sklepie spożywczym na czas, kiedy panuje w nim najmniejszy ruch. W czasie pandemii Covid-19 dzięki tej usłudze marka wsparła Polaków w robieniu codziennych zakupów w bezpieczny sposób, z zachowaniem dystansu społecznego. Narzędzie, udostępnione po raz pierwszy w maju 2020 r., było następnie sukcesywnie rozwijane, poprzez dodanie sekcji z rekomendacjami i zaleceniami epidemicznymi dotyczącymi odwiedzin w różnych rodzajach punktów handlowo-usługowych, a także udostępnienie osobnego serwisu dla klientów sieci Carrefour.

Agencja Solski Communications odpowiadała za działania media relations oraz issue management. Media były na bieżąco informowane o kolejnych etapach rozwoju platformy KiedyDoSklepu.pl, a także o zmieniających się trendach zakupowych w kolejnych etapach lockdownu. Kampania promująca usługę obejmowała również działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także reklamę online.

Dzięki kampanii Mastercard zachęcił Polaków do powrotu do sklepów stacjonarnych, dając im jednocześnie praktyczne narzędzie pomagające dbać o zdrowie w czasie pandemii. Ponadto firma z sukcesem wprowadziła na rynek zupełnie nowy rodzaj usług opartych na danych, podkreślając swoje kompetencje w tym obszarze biznesowym. Projekt pokazuje też, że PR to nie tylko komunikacja, a menedżerowie PR mają realny wpływ  na realizowane projekty biznesowe, które są następnie monetyzowane. Anna Marciniak, dyrektor ds. komunikacji w Mastercard, była pomysłodawcznią usługi KiedyDoSklepu.pl i zarządzała całością projektu, a kampania pozwoliła budować wizerunek marki w myśl zasady „walk the talk”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj