Srebrny Spinacz - FinanseMastercard otrzymał aż trzy wyróżnienia za kampanię „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl”. Kampania, zrealizowana przy wsparciu agencji Solski Communications i Isobar (dentsu Polska), została nagrodzona Srebrnym Spinaczem w kategorii „Finanse” oraz dwoma Brązowymi Spinaczami w kategoriach „PR produktu” i „Covid-19 PR response”.

Kiedy Do SklepuKiedyDoSklepu.pl to bezpłatne, oparte na aktualizowanych na bieżąco danych narzędzie online od Mastercard, które pozwala konsumentom zaplanować wizytę w sklepie spożywczym na czas, kiedy panuje w nim najmniejszy ruch. W czasie pandemii Covid-19 dzięki tej usłudze marka wsparła Polaków w robieniu codziennych zakupów w bezpieczny sposób, z zachowaniem dystansu społecznego. Narzędzie, udostępnione po raz pierwszy w maju 2020 r., było następnie sukcesywnie rozwijane, poprzez dodanie sekcji z rekomendacjami i zaleceniami epidemicznymi dotyczącymi odwiedzin w różnych rodzajach punktów handlowo-usługowych, a także udostępnienie osobnego serwisu dla klientów sieci Carrefour.

Agencja Solski Communications odpowiadała za działania media relations oraz issue management. Media były na bieżąco informowane o kolejnych etapach rozwoju platformy KiedyDoSklepu.pl, a także o zmieniających się trendach zakupowych w kolejnych etapach lockdownu. Kampania promująca usługę obejmowała również działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także reklamę online.

Dzięki kampanii Mastercard zachęcił Polaków do powrotu do sklepów stacjonarnych, dając im jednocześnie praktyczne narzędzie pomagające dbać o zdrowie w czasie pandemii. Ponadto firma z sukcesem wprowadziła na rynek zupełnie nowy rodzaj usług opartych na danych, podkreślając swoje kompetencje w tym obszarze biznesowym. Projekt pokazuje też, że PR to nie tylko komunikacja, a menedżerowie PR mają realny wpływ  na realizowane projekty biznesowe, które są następnie monetyzowane. Anna Marciniak, dyrektor ds. komunikacji w Mastercard, była pomysłodawcznią usługi KiedyDoSklepu.pl i zarządzała całością projektu, a kampania pozwoliła budować wizerunek marki w myśl zasady „walk the talk”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj