Rozpoczęliśmy współpracę z firmą MUTTI, która od 1899 roku tworzy wysokiej jakości produkty w 100% z włoskich pomidorów. MUTTI działa w 100 krajach na całym świecie, a eksport stanowi 50% sprzedaży, wykazując dwucyfrowy wzrost rok do roku. Podstawowe produkty MUTTI to Pulpa, Passata, Koncentrat i Pelati, w portfolio firmy znajdziemy też pomidory San Marzano a także sosy do makaronu i pizzy. Kodeks Etyczny firmy opiera się na sześciu fundamentalnych zasadach: długoterminowej wizji, dążeniu do optymalnej jakości, prostocie, ochronie środowiska, uczciwości i przejrzystości oraz szacunku i rozwoju ludzi.

Działania dla MUTTI obejmują komunikację firmy na polskim rynku w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram). Agencja będzie też odpowiedzialna za półroczną kampanię z influencerami.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj