McCormick, Europe, Middle East & Africa, wybrał Solski Burson-Marsteller na swojego doradcę do spraw komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej. Będziemy zapewniali klientowi doradztwo komunikacyjne i pomagali w zarządzaniu relacjami z mediami.

McCormick & Company, Incorporated (www.mccormickcorporation.com) jest światowym liderem branży produktów smakowych. Wartość jej rocznych obrotów ze sprzedaży wynosi ponad 3 miliardy USD. McCormick prowadzi działalność w zakresie produkcji, marketingu i dystrybucji przypraw, specjalistycznych produktów spożywczych oraz produktów smakowych, przeznaczonych dla całego przemysłu spożywczego – sieci detalicznych, producentów żywności i przedsiębiorstw gastronomicznych.

Niedawno McCormick przejął Kamis S.A.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj