McAfee podpisał z agencją Solski Burson-Marsteller umowę o długofalowej współpracy w zakresie PR w Polsce. Współpracą z McAfee zajmuje się zespół Technology Practice.

Firma McAfee jest największą firmą koncentrującą się na bezpieczeństwie IT. McAfee oferuje proaktywne i sprawdzone rozwiązania i usługi zabezpieczające systemy i sieci na całym świecie oraz oferuje użytkownikom bezpieczne korzystanie z zasobów sieci oraz bezpieczne internetowe zakupy.

Dzięki niezrównanej znajomości zagadnień bezpieczeństwa oraz zaangażowaniu na rzecz innowacyjności McAfee dostarcza indywidualnym użytkownikom, firmom, instytucjom z sektora publicznego i usługodawcom mechanizmy do nieustannego monitorowania i poprawy ich bezpieczeństwa, blokowania ataków oraz zapobiegania zakłóceniom działalności.

Klientami firmy w Polsce są m.in. liczne banki i instytucje finansowe, operatorzy telekomunikacyjni, korporacje i duże firmy oraz agendy rządowe, a także firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkownicy indywidualni.

Oferta McAfee dla przedsiębiorstw obejmuje kompleksowe zabezpieczenia sieci korporacyjnych, rozwiązania antyspamowe, antywirusowe, antyspyware (zabezpieczające przed szpiegostwem internetowym), a także rozbudowane systemy aktualizacji i łatania luk w systemach i zabezpieczenia sieci bezprzewodowych. Ważną rolę w portfolio firmy pełnią również rozwiązania do kompleksowego zarządzania bezpieczeństwem informatycznym, wykrywania luk bezpieczeństwa i podatności systemów, zarządzania ryzykiem oraz wymuszania zgodności z polityką bezpieczeństwa firmy.

Do najnowszych produktów należą rozwiązania chroniące przed wyciekami informacji np. poprzez nieuprawnione wysłanie lub kopiowanie na nośniki zewnętrzne.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj