mBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim oraz koordynowanie obsługi PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, od 1992 r. notowaną na GPW. W Czechach i na Słowacji mBank obecny jest od 2007 roku.
Partnerami Solski Communications są agencje Stance Communications w Czechach i Supreme Communication na Słowacji. W każdym z trzech krajów wsparcie agencji będzie obejmować współpracę z mediami i strategiczne doradztwo komunikacyjne. Pracę całego zespołu agencyjnego będzie koordynował Michał Miłowski, Manager w Solski Communications.
– W nowym modelu obsługi PR będziemy myśleć globalnie i działać lokalnie. Na każdym z rynków bank ma osobną strategię, nie zmieniają się jednak kluczowe elementy wizerunku i oferty. Dzięki ścisłej współpracy trzech agencji, zwiększymy skuteczność i spójność naszych działań komunikacyjnych – mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy mBanku.
Wyboru agencji dokonano w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023