Makro Cash & Carry powierzył agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR swoich działań w Polsce. Współpracą z klientem Polska zajmuje się zespół Brand PR Practice.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Oprócz kompleksowego zaopatrzenia firm oferuje również rozwiązania biznesowe wspierające działalność swoich klientów. Specjalizuje się w dystrybucji świeżej żywności, upowszechnia użyteczne metody zachowania łańcucha chłodniczego wśród klientów i pomaga im w zrozumieniu prawa żywnościowego. W Polsce MAKRO Cash & Carry posiada 27 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 253 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce 7480 osób.

METRO/MAKRO Cash & Carry reprezentowane jest w 29 krajach świata przez ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego. Przy wielkości zatrudnienia 100 000 pracowników na całym świecie w 2006 roku firma osiągnęła obrót w wysokości około 30 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie.

W 2007 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 64 miliardy Euro. METRO Group zarządza 2200 obiektami handlowymi w 31 krajach oraz zatrudnia 280 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci: METRO/MAKRO Cash & Carry – lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego na świecie, Real – hipermarkety, Media Markt i Saturn – liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową i Galerie Kaufhof – domy towarowe.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj