Makro Cash & Carry powierzył agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR swoich działań w Polsce. Współpracą z klientem Polska zajmuje się zespół Brand PR Practice.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Oprócz kompleksowego zaopatrzenia firm oferuje również rozwiązania biznesowe wspierające działalność swoich klientów. Specjalizuje się w dystrybucji świeżej żywności, upowszechnia użyteczne metody zachowania łańcucha chłodniczego wśród klientów i pomaga im w zrozumieniu prawa żywnościowego. W Polsce MAKRO Cash & Carry posiada 27 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 253 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce 7480 osób.
METRO/MAKRO Cash & Carry reprezentowane jest w 29 krajach świata przez ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego. Przy wielkości zatrudnienia 100 000 pracowników na całym świecie w 2006 roku firma osiągnęła obrót w wysokości około 30 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie.
W 2007 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 64 miliardy Euro. METRO Group zarządza 2200 obiektami handlowymi w 31 krajach oraz zatrudnia 280 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci: METRO/MAKRO Cash & Carry – lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego na świecie, Real – hipermarkety, Media Markt i Saturn – liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową i Galerie Kaufhof – domy towarowe.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023