Do naszego zespołu dołączyła Klaudia Mencina, która objęła stanowisko Managera i szefowej działu Healthcare Practice. Klaudia jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii agencji w zakresie edukacji prozdrowotnej oraz koordynowanie działań komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego.

Dział Healthcare Practice został utworzony w związku ze znacznym rozszerzeniem działań agencji w obszarze komunikacji prozdrowotnej.

Ze względu na dynamiczny rozwój działań Digital PR, dotychczasowy dział Brand and Healthcare został przekształcony w Brand and Digital Practice. Kieruje nim nadal Sabina Figarska w randze Managera.

Przed rozpoczęciem pracy w Solski Burson-Marsteller, Klaudia przez 2,5 roku pracowała w firmie Questia, gdzie zaangażowana była w programy edukacyjno-prozdrowotne prowadzone m.in. dla firm Unilever, Starbucks oraz sektora farmaceutycznego. Wcześniej, przez 10 lat, była związana z agencją Hill and Knowlton.

Klaudia należy do grona najbardziej doświadczonych konsultantów PR specjalizujących się w edukacji i komunikacji prozdrowotnej. Była odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie programów edukacyjno-społecznych, kampanii komunikacyjnych leków Rx i OTC, organizację wydarzeń specjalnych, współpracę ze środowiskami opiniotwórczymi i stowarzyszeniami pacjentów. Doświadczenie zawodowe Klaudii obejmuje pracę m.in. dla firm: Pfizer, Janssen-Cilag, UCB Pharma, US Pharmacia, Boehringer Ingelheim, Abbott Laboratories, Alcon, Amis Medica (obecnie Axellus), Novartis, GlaxoSmithKline, Eli Lilly i Bristol-Myers Squibb. Ukończyła Wydział Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj