Do naszego zespołu dołączyła Klaudia Mencina, która objęła stanowisko Managera i szefowej działu Healthcare Practice. Klaudia jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii agencji w zakresie edukacji prozdrowotnej oraz koordynowanie działań komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego.
Dział Healthcare Practice został utworzony w związku ze znacznym rozszerzeniem działań agencji w obszarze komunikacji prozdrowotnej.
Ze względu na dynamiczny rozwój działań Digital PR, dotychczasowy dział Brand and Healthcare został przekształcony w Brand and Digital Practice. Kieruje nim nadal Sabina Figarska w randze Managera.
Przed rozpoczęciem pracy w Solski Burson-Marsteller, Klaudia przez 2,5 roku pracowała w firmie Questia, gdzie zaangażowana była w programy edukacyjno-prozdrowotne prowadzone m.in. dla firm Unilever, Starbucks oraz sektora farmaceutycznego. Wcześniej, przez 10 lat, była związana z agencją Hill and Knowlton.
Klaudia należy do grona najbardziej doświadczonych konsultantów PR specjalizujących się w edukacji i komunikacji prozdrowotnej. Była odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie programów edukacyjno-społecznych, kampanii komunikacyjnych leków Rx i OTC, organizację wydarzeń specjalnych, współpracę ze środowiskami opiniotwórczymi i stowarzyszeniami pacjentów. Doświadczenie zawodowe Klaudii obejmuje pracę m.in. dla firm: Pfizer, Janssen-Cilag, UCB Pharma, US Pharmacia, Boehringer Ingelheim, Abbott Laboratories, Alcon, Amis Medica (obecnie Axellus), Novartis, GlaxoSmithKline, Eli Lilly i Bristol-Myers Squibb. Ukończyła Wydział Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023