Agencja Solski Burson-Marsteller podpisała z firmą AmRest umowę o regularnej obsłudze PR dwu znanych marek konsumenckich – KFC i Pizza Hut. Współpracą z obiema markami zajmuje się zespół Brand PR Practice.

AmRest Holdings N.V. (AmRest) jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 290 restauracjami – Pizza Hut (w segmencie Casual Dinning) oraz KFC, Burger King, freshpoint i Rodeo Drive (w segmencie Quick Service Restaurants) w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech.

W zakresie marek KFC oraz Pizza Hut AmRest jest franczyzobiorcą firmy Yum! Brands Inc. Restauracje Burger King otwiera również na zasadzie franszyzy na podstawie umowy z Burger King Europe GmbH. Freshpoint i Rodeo Drive są markami autorskimi AmRest. Firma ma podpisaną umowę joint venture z firmą Starbucks Coffee International, Inc., w ramach której będzie otwierać kawiarnie Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech. AmRest samodzielnie prowadzi swoje restauracje. Nie udziela praw do dalszej franczyzy.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj