Agencja Solski Burson-Marsteller podpisała z firmą AmRest umowę o regularnej obsłudze PR dwu znanych marek konsumenckich – KFC i Pizza Hut. Współpracą z obiema markami zajmuje się zespół Brand PR Practice.
AmRest Holdings N.V. (AmRest) jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 290 restauracjami – Pizza Hut (w segmencie Casual Dinning) oraz KFC, Burger King, freshpoint i Rodeo Drive (w segmencie Quick Service Restaurants) w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech.
W zakresie marek KFC oraz Pizza Hut AmRest jest franczyzobiorcą firmy Yum! Brands Inc. Restauracje Burger King otwiera również na zasadzie franszyzy na podstawie umowy z Burger King Europe GmbH. Freshpoint i Rodeo Drive są markami autorskimi AmRest. Firma ma podpisaną umowę joint venture z firmą Starbucks Coffee International, Inc., w ramach której będzie otwierać kawiarnie Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech. AmRest samodzielnie prowadzi swoje restauracje. Nie udziela praw do dalszej franczyzy.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023