„Prowadzone akcje dezinformacyjne mogą dotyczyć różnorodnych obszarów – zwykle są to jednak tematy wrażliwe społecznie, takie jak ochrona zdrowia, stan środowiska naturalnego, polityka, zmiany klimatyczne. Bez względu na obszar i temat dezinformacja ma realny wpływ na naszą rzeczywistość, na działania podejmowane przez jednostki oraz na kształtowanie opinii publicznej. W kontekście działań komunikacyjnych może stać się źródłem poważnych kryzysów wizerunkowych i wpłynąć na spadek reputacji organizacji, instytucji publicznych i przedsiębiorstw.  Biorąc pod uwagę trendy i analizując sytuację gospodarczą i społeczną, w ciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się wzrostu natężenia i zaostrzenia akcji dezinformacyjnych” – pisze Joanna Dunin-Keplicz, manager i wiceszefowa Technology Practice, w artykule poradnikowym dla PR Managera na temat walki z dezinformacją.

Cały artykuł jest dostępny w najnowszym wydaniu PR Managera oraz w serwisie magazynu.