IFS Poland powierzył agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR w Polsce. Współpracą z IFS Poland zajmuje się zespół Technology Practice.

IFS, to globalny dostawca aplikacji biznesowych – oferuje systemy informatyczne klasy ERP wspierające zarządzanie umożliwiające organizacjom szybkie reagowanie na zmiany rynkowe. Rozwiązania IFS umożliwiają elastyczną alokację zasobów w celu poprawy efektywności biznesowej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Założona w 1983 r. firma IFS jest pionierem rozwiązań informatycznych opartych na architekturze komponentowej, która ułatwia wdrożenie, eksploatację i aktualizację systemu. System IFS Applications dostępny jest w 54 krajach w 22 wersjach językowych. IFS posiada ponad 600 tys. użytkowników w siedmiu kluczowych sektorach. Są to: lotnictwo i obronność, motoryzacja, przemysł maszynowy, produkcja procesowa, sektor konstrukcyjno-budowlany, dystrybucja detaliczna i hurtowa, energetyka oraz sektor użyteczności publicznej i telekomunikacji.

IFS Applications zapewnia rozszerzoną funkcjonalność ERP zawierającą: CRM, zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM), zarządzanie cyklem życia produktów (PLM), efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) oraz obsługę techniczną, naprawy i remonty (MRO).

W rankingach zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski blisko 150 klientów z 4 biur własnych.

Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Nowy Styl, ProfiM, SITS, Grupa Paradyż, Reporter, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Transsystem, Złomrex, Kopex S.A Południowy Koncern Energetyczny, BOT Elektrownia Bełchatów, Elektrownia Kozienice, Slovnaft Polska, Hutmen i wiele innych firm.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj