Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

Raport obejmuje takie zagadnienia jak:

  • jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
  • jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
  • jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
  • w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
  • jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
  • z jakich narzędzi warto korzystać przy pracy zdalnej,
  • jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.

O trybie pracy w Solski Communications opowiedział Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice: Od początku epidemii, w miarę jej nasilenia i związanego z tym ryzyka dla pracowników, dopasowujemy tryb pracy elastycznie. Co do zasady pracujemy hybrydowo, starając się, aby w biurze przebywała jednorazowo nie więcej niż połowa zespołu. […] Sytuacja, początkowo nieco zaskakująca, pokazała nam jednak wyraźnie, że nawet przy braku przydatnej codziennej spontanicznej wymiany myśli, radzimy sobie z pracą równie dobrze w trybie zdalnym, a jakość obsługi klientów na tym nie cierpi.

Zapraszamy do lektury pełnej treści raportu Newspoint na temat home office.