Dwie praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrealizowane przez agencję Solski Communications, zostały włączone do „Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2017”.

Raport opublikowany 12 kwietnia przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy krajowy przegląd działań społecznie odpowiedzialnego biznesu w roku 2017. Tegoroczna, 16. edycja, opisuje rekordową liczbę 1190 praktyk, tradycyjnie pogrupowanych w 7 obszarów, opisanych przez normę ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

FOB uwzględnił w raporcie dwa projekty CSR agencji Solski Communications. Pierwszy z nich to wolontariat pracowniczy 1 week 4 kids – wolontariusze w konkretnym tygodniu roku organizują dla dzieci i młodzieży z dwu warszawskich szkół specjalnych wizyty w placówkach kultury i nauki, towarzyszą im i goszczą w siedzibie agencji. Drugi projekt polega na pomocy w zorganizowaniu aukcji charytatywnej prac malarskich uczniów i absolwentów jednej z tych szkół. Dochód z aukcji – ponad 10 tysięcy złotych – został przeznaczony na dalsze prowadzenie koła malarskiego w placówce. Warto dodać, że te działania były realizowane nie po raz pierwszy.

Solski Communications w codziennej działalności przyczynia się do promowania różnorodności i włączania społecznego w biznesie i życiu społecznym. Od wielu lat pro bono wspiera inicjatywy Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”, które działa na rzecz osób z zespołem Downa i ich rodzin. Od listopada 2017 roku jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lutego 2021

Trzy nagrody w konkursie Złote Spinacze 2020 dla Mastercard i Solski Communications

czytaj

11 stycznia 2021

Solski Communications dla ZEN

czytaj

06 listopada 2020

Solski Communications ponownie z najwyższymi ocenami klientów

czytaj

22 października 2020

BCW z tytułem Global Agency of the Year

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

26 lutego 2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku
„Jak mierzyć ...

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za...
czytaj

23 lutego 2021

„Branże regulowane w social media” – nowy ...

„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w  IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe...
czytaj

19 sierpnia 2020

Komentarz Adama Kaliszewskiego w Poradniku Newspoint „Jak ...

Newspoint przygotował praktyczny poradnik o zaletach obecności marki w mediach społecznościowych. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór wskazówek i pomysłów na rozwój biznesu dla każdego marketera i...
czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard w promocji narzędzia KiedyDoSklepu.pl

czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj