Dwie praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrealizowane przez agencję Solski Communications, zostały włączone do „Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2017”.

Raport opublikowany 12 kwietnia przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy krajowy przegląd działań społecznie odpowiedzialnego biznesu w roku 2017. Tegoroczna, 16. edycja, opisuje rekordową liczbę 1190 praktyk, tradycyjnie pogrupowanych w 7 obszarów, opisanych przez normę ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

FOB uwzględnił w raporcie dwa projekty CSR agencji Solski Communications. Pierwszy z nich to wolontariat pracowniczy 1 week 4 kids – wolontariusze w konkretnym tygodniu roku organizują dla dzieci i młodzieży z dwu warszawskich szkół specjalnych wizyty w placówkach kultury i nauki, towarzyszą im i goszczą w siedzibie agencji. Drugi projekt polega na pomocy w zorganizowaniu aukcji charytatywnej prac malarskich uczniów i absolwentów jednej z tych szkół. Dochód z aukcji – ponad 10 tysięcy złotych – został przeznaczony na dalsze prowadzenie koła malarskiego w placówce. Warto dodać, że te działania były realizowane nie po raz pierwszy.

Solski Communications w codziennej działalności przyczynia się do promowania różnorodności i włączania społecznego w biznesie i życiu społecznym. Od wielu lat pro bono wspiera inicjatywy Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”, które działa na rzecz osób z zespołem Downa i ich rodzin. Od listopada 2017 roku jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

22 października 2020

BCW z tytułem Global Agency of the Year

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

19 sierpnia 2020

Komentarz Adama Kaliszewskiego w Poradniku Newspoint „Jak ...

Newspoint przygotował praktyczny poradnik o zaletach obecności marki w mediach społecznościowych. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór wskazówek i pomysłów na rozwój biznesu dla każdego marketera i...
czytaj

21 lipca 2020

Jak koronawirus zrewolucjonizował dyplomację? – BCW opublikowało ...

W kolejnej edycji raportu „Twiplomacy” agencji Burson-Cohn & Wolfe, zidentyfikowano łącznie 1089 twitterowych kont głów państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z których 632 zostało zweryfikowanych przez Twittera i posiada niebieski...
czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj