Dwie praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrealizowane przez agencję Solski Communications, zostały włączone do „Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2017”.

Raport opublikowany 12 kwietnia przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy krajowy przegląd działań społecznie odpowiedzialnego biznesu w roku 2017. Tegoroczna, 16. edycja, opisuje rekordową liczbę 1190 praktyk, tradycyjnie pogrupowanych w 7 obszarów, opisanych przez normę ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

FOB uwzględnił w raporcie dwa projekty CSR agencji Solski Communications. Pierwszy z nich to wolontariat pracowniczy 1 week 4 kids – wolontariusze w konkretnym tygodniu roku organizują dla dzieci i młodzieży z dwu warszawskich szkół specjalnych wizyty w placówkach kultury i nauki, towarzyszą im i goszczą w siedzibie agencji. Drugi projekt polega na pomocy w zorganizowaniu aukcji charytatywnej prac malarskich uczniów i absolwentów jednej z tych szkół. Dochód z aukcji – ponad 10 tysięcy złotych – został przeznaczony na dalsze prowadzenie koła malarskiego w placówce. Warto dodać, że te działania były realizowane nie po raz pierwszy.

Solski Communications w codziennej działalności przyczynia się do promowania różnorodności i włączania społecznego w biznesie i życiu społecznym. Od wielu lat pro bono wspiera inicjatywy Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”, które działa na rzecz osób z zespołem Downa i ich rodzin. Od listopada 2017 roku jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj