FireEye, wiodąca firma w obszarze ochrony przed cyberatakami, powierzyła agencji Solski Burson  Marsteller obsługę public relations w Polsce.

FireEye® jest pionierem w dziedzinie nowej generacji zabezpieczeń chroniących przedsiębiorstwa przed cyberatakami, które są obecnie znacznie bardziej zaawansowane i łatwo omijają tradycyjne zabezpieczenia oparte na sygnaturach, takie jak firewall’e nowej generacji, sondy IPS, programy antywirusowe i bramki bezpieczeństwa, docierając do większości sieci korporacyjnych. Platforma FireEye uzupełnia tradycyjne zabezpieczenia innowacyjnym modelem ochrony przed nową generacją cyberataków. Unikatowa platforma FireEye stanowi jedyne w branży zabezpieczenie dynamicznie wykrywające i blokujące cyberataki w czasie rzeczywistym, gdyż nie jest oparta na sygnaturach i bazuje na wirtualnej maszynie wykrywającej ataki oraz chmurze do wymiany informacji o zagrożeniach, co pomaga przedsiębiorstwom chronić swoje zasoby przed wszystkimi istotnymi atakami, takimi jak zagrożenia zawarte na stronach WWW, ataki przeprowadzane za pomocą poczty elektronicznej, ataki mobilne oraz ataki pochodzące z plików. Rozwiązania FireEye zostały wdrożone w ponad 40 krajach i u ponad 1000 klientów i partnerów, w tym w ponad 25% firmach z listy Fortune 100.

Solski BM zapewni firmie FireEye doradztwo komunikacyjne i obsługę public relations, w tym zarządzanie relacjami mediowymi. Umowa obejmuje okres do końca bieżącego roku, z możliwością przedłużenia na rok 2014.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj