Grupa Eurocopter powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller regularne działania w zakresie PR w Polsce. Współpracą z Eurocopter zajmuje się zespół Corporate Practice.

Założona w roku 1992 francusko-niemiecko-hiszpańska grupa Eurocopter stanowi część spółki EADS – światowego lidera w branży lotniczo-obronnej oraz w usługach z nią związanych. Grupa Eurocopter zatrudnia około 14.000 osób. W 2007 r. Eurocopter potwierdził, że jest numerem jeden wśród producentów śmigłowców na rynku cywilnym i para-publicznym, z obrotami przewyższającymi 4 miliardy euro, zamówieniami na 802 nowe śmigłowce oraz 53% udziałem w rynku cywilnym i para-publicznym. W sumie produkty Eurocoptera stanowią 30% całej floty śmigłowcowej na świecie. Silną światową pozycję zapewnia 17 spółek zależnych działających na pięciu kontynentach oraz gęsta sieć dystrybutorów, certyfikowanych agentów i ośrodków serwisowych. Ponad 10.000 śmigłowców Eurocopter znajduje się obecnie w służbie u ponad 2.800 klientów w 140 krajach. Eurocopter oferuje najszerszą gamę śmigłowców wojskowych i cywilnych na świecie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj