EMC powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR w Polsce. Współpracą z EMC zajmuje się zespół Technology Practice.

EMC jest innowacyjną firmą technologiczną, która dysponuje najszerszą w branży ofertą platform i rozwiązań systemów pamięci masowych. EMC dostarcza również oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informacyjną, które umożliwia archiwizację, tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie danych, a także zapewnienie ciągłej dostępności danych, zarządzanie treścią, przenoszenie i migrowanie danych oraz wirtualizację systemów. Ponadto firma EMC świadczy fachowe usługi zarządzania informacjami i obsługi pamięci masowych, w tym kompleksowe usługi doradcze, wdrożeniowe i integracyjne, asystę operacyjną u klienta oraz profesjonalne usługi szkoleniowe i pomoc techniczną. Kompleksowe, nowoczesne rozwiązania pamięci masowych i zarządzania cyklem życia informacji pomagają przedsiębiorstwom wydajnie i ekonomicznie zarządzać, wykorzystywać, chronić i rozpowszechniać swoje zasoby informacyjne. Firma EMC została założona w 1979 r., a jej siedziba znajduje się w Hopkinton w stanie Massachusetts. Posiada sieć ponad 400 biur sprzedaży własnych i partnerów handlowych w 60 krajach. EMC zatrudnia ponad 38 000 pracowników na całym świecie . Firma jest notowana na giełdzie nowojorskiej pod symbolem EMC, a jej akcje są częścią indeksu S&P 500.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj