Dwumiesięcznik PRESS opublikował we wrześniowym numerze doroczny ranking agencji PR. Ranking jest oparty na wynikach finansowych roku 2018, które PRESS weryfikował w sądach rejestrowych.

Wg tych danych, Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

Wzrost fee income do 7,847 mln zł usytuował naszą agencję na 5. miejscu, co oznacza awans o 1 pozycję, zaś wzrost zysku netto do 1,321 mln zł – na 3 miejscu, co oznacza awans aż o 5 pozycji.

Solski Communications koncentruje się na doradztwie, usługach PR i Public Affairs i nie prowadzi działań komunikacji marketingowej, ani działań poza Polską – które generują wysokie obroty. Mimo to, obroty w wys. 10,246 mln dały nam wysokie, 9. miejsce, co oznacza awans aż o 3 miejsca.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj